PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie do wszystkich. › Re: Pytanie do wszystkich.
    From: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie do wszystkich.
    Date: 10 Jun 2003 11:20:24 GMT

    Roman Kubik <r...@p...com.pl> wrote:
    > __ten__ ? :-))) raczej sie nie doczekasz...

    Może się jednak doczeka. Właśnie na tapecie jest temat podatku
    liniowego. Przy założeniu, że nie będzie się okradać ludzi
    innymi podatkami pośrednimi pomysł oczywiście warty rozważenia.
    Ale co oni proponują? 21,5% liniowego! [1]. Pusty śmiech ogarnia.
    W Rosji może być 13%, na Ukrainie też a u nas muszą ludzi
    okradać dalej.

    [1] http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,1523163.htm

    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10326 dzień życia, sprawność
    intelektualna -54.1%, psychiczna -97.5% a fizyczna -27.0% :-)
    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ - polska wersja quizu dla nerdów