PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie do grupowiczow - zakladanie firmy... › Re: Pytanie do grupowiczow - zakladanie firmy...
    From: Catbert <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie do grupowiczow - zakladanie firmy...
    Date: Tue, 28 Oct 2003 21:37:18 +0100

    > No wlasnie, na przyklad :)
    > A On chcial aby bylo taniej, wiec szukam TANIEJ formy :)

    No, to może sie zakończyć tym, że wzmiankowany ZUS będzie regulował za
    inicjatora postu zakład penitencjarny :-)

    > (...) A tak apropos - czy ta kwota nie zalezy od miasta? :)

    Chyba tak, moje: Trójmiasto;

    (...)
    > No ale te oplaty za telefon/(...)/znaczki beda istniec bez wzgledu czy
    > bedzie to spolka czy d.g. czy os. fizyczna. Podobnie jak za lokal,
    > muszle klozetowa i swiatlo. Jedyna roznica w oplatach to pccp i konto
    > bankowe.

    W spółce troche więcej tego fiki-miki, bo zarząd odpowiada za mienie
    spółki (powierzone) - dochowanie należytej starannosci w stosunkach
    danego rodzaju wymaga zwykle więcej znaczków i faxów niż w DG.

    (...)
    > w kazdym razie takich rzeczy jak podwyzszenie kapitalu, pccp od tego
    > to bym do miesiecznych kosztow nie liczyl, a jesli juz to trzeba by
    > podzielic te wartosci przez liczbe miesiecy przez jaka bedzie
    > prowadzona spolka a nie przez 12. bo podwyzszenie kapitalu bedzie dwu
    > lub jednokrotne i tylko do 50.000 (o ile nie bedzie potrzebowal
    > wiecej).

    Oczywiście, przykłady (moje) metodologicznie niezbyt poprawne, łaczna
    ilość niezbędnej gotówki w z o.o. jest jednak nieco większa niz w DG.

    > No wlasnie o takim prezesie myslalem :)

    (...)

    > No ale o to chyba pytajacemu nie chodzilo.

    Trochę liczyłem na to, że mając odpowiedni zarząd da się i na tym
    zaoszczędzić :-)

    > Bo tak w ogole najtaniej to mozna nic nie robic :)

    Smutne jest to, że według statystyk w naszym pięknym kraju coraz więcej
    ludzi tak uważa :-(

    Pzdr: Catbert, prezes zarządu