PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie › Re: Pytanie
    From: "someone_else" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie
    Date: Tue, 18 Jan 2005 19:08:17 +1100

    Dziekuje bardzo wszystkim za pomoc. Odpowiedzi byly bardzo interesujace
    chociasz z niekturymi sie nie zgadzalem. Ale dobrze bylo uslyszec opinie
    innych i wezme je pod uwage.
    Z zono jedziemy pod koniec lutego to sie odezwe jak bede w Polsce i dam wam
    relacje.

    "Mir" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Witaj
    > A ja w odróżnieniu od większości osób polecam przyjazd tutaj, jeśli
    oczywiście
    > masz na to ochotę. Nie przejmuj się tym, że nie ma pracy i jest takie duże
    > bezrobocie. Magia papierka w Polsce nadal jest duża i jako osoba z wyższym
    > wykształceniem zdobytym w Australii masz duże szanse.

    Na ta magie wlasnie licze.

    > Na tym forum znajdują się
    > w większości bezrobotni, sfrustrowani (bez urazy), bo od dłuższego czasu
    > próbują zmienić pracę. Ale skoro 20% mamy bezrobocia tzn, że 80% pracę ma,
    więc
    > dlaczego wszyscy zakładają, że automatycznie dołączysz do mniejszości?
    Owszem
    > jest kwestia pracy i odpowiedniej płacy, ale skoro znasz język, papiery
    masz,
    > doświadczenie też i popracujesz nad autoprezentacją masz duże szanse na
    godziwą
    > płacę.

    To samo co ja mysle. To jest ten moj 'advantage' w Polsce ze jezyl jest
    perfekt i papiery i doswiadczenie za granica.