PracaGrupypl.praca.dyskusjePytania dot .wysyłania ofert (spamów?) › Re: Pytania dot .wysyłania ofert (spamów?)
  • Data: 2003-09-26 12:18:34
    Temat: Re: Pytania dot .wysyłania ofert (spamów?)
    Od: Dawid <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mysle ze pytanie zrozumialem. Wydaje mi sie oczywiste (jesli sie myle to
    licze na sprostowanie autora) ze Shrekowi chodzilo o odpowiedz czy
    "wysylanie ofert" jest zgodne z prawem. Dlatego tez odpowiedzialem
    zgodnie z prawda ze w niektorych przypadkach jest (zob. - uwaznie - art.
    2 pkt 2 w zw. z art 10 ustawy o swiadczeniu uslug droga elektroniczna,
    jak i sama nazwe ustawy). Poniewaz przepisy tej ustawy sa dosyc
    zagmatwane, tak naprawde nie jest to jednak 100%-owo pewne. Tak czy tak,
    rzeczywiscie bedzie to spam, ale niekoniecznie sprzeczny z prawem - i oto
    mi chodzilo.
    Rowniez pozdrawiam.
    Dawid K.
    PS. Nie mysl ze popieram spamerow. Jestem tylko obiektywny.