PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzyszlosc w IT - wybor pracy - prosba o porade › Re: Przyszlosc w IT - wybor pracy - prosba o porade
  • Data: 2011-05-27 18:11:17
    Temat: Re: Przyszlosc w IT - wybor pracy - prosba o porade
    Od: "rysiekg" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I wlasnie to nas rozni, ty wierzysz w raporty wyssane z palca ja w
    > sprawdzone informacje.
    Mamy inna klasyfikacje tych elementow, to jest jasne, dla mnie raporty sa
    zrodlem pewniejszym, bardziej reprezentatywnym.

    > Myslisz ze Nokia budujac fabryki w shenzen kierowala sie raportami z
    > payscala?
    1) Chinczycy sa tansi (programisci).
    2) Watek jest o sofcie, a to jest bardzo daleko od produkcji i centrow
    zaopatrzeniowych.
    3) Pracownicy produkcji sa o wiele tansi - to ze produkcja tam sie o wiele
    bardziej oplaca to nie ma watpliwosci, ale nie o tej branzy bylo