PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzemysl ciezki - kula u nogi "bogatych" spoleczenstw › Re: Przemysl ciezki - kula u nogi "bogatych" spoleczenstw
    From: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Przemysl ciezki - kula u nogi "bogatych" spoleczenstw
    Date: Thu, 12 Dec 2002 23:50:10 +0100

    Użytkownik "Wiesław Wronowicz" <w...@p...com> napisał w
    wiadomości news:ataclj$n31$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> napisał w wiadomości

    Jedyny
    > zapomniec)
    > walczyc

    > Hehe..
    > Wg. Twojej teori to przemysl ciężki mają budować i rozwijać państwa
    > afrykańskie. Państwa już średnio zamożne, a w szczególności zamożne takie
    > jak Niemcy, Francja, Anglia, USA powinny przemysł ciężki zlikwidować
    > całkowicie.

    No nie powinny, ale powinien byc zrobiony rachunek ekonomiczny, a nie
    sztuczne toczyc proces sztucznego utrzymywania, poza tym aby przetrwa
    powinny, przepofilowac ta prodkukcje na bardziej technicznie zaawansowane
    produkty, co ma miejsce.
    Fakt jest faktem ze przy rosnacych cenach sily roboczej, kosztach ochrony
    srodowiska i coraz wyzszych skladkach ubezpieczeniowych(patrz koszt sily
    roboczej), branza ta musialaby miec bardzo duze przyrosty wydajnosci, a w
    wiekszosci dziedzin tego przemyslu jest to awykonalne.