PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przelicznik brutto=> netto

  • 1. Data: 2002-03-19 19:55:00
    Temat: Przelicznik brutto=> netto
    Od: Grzegorz Skaruz <g...@s...com>

    Wiem, że ktoś stworzył arkusz w Excelu, który przelicza pensję
    netto=>brutto, ale szukałem w archiwum ale nie mogłem znaleźć (wiem że
    gdzieś jest to na serwerze polboxu, ale dokładnego adresu nie
    pamiętam). Nie znalazłem też FAQ grupy, istnieje wogóle?

    --
    Grzegorz Skaruz # http://www.skaruz.com # g...@s...com
    "Make it idiot proof and someone will make a better idiot."

  • 2. Data: 2002-03-19 20:04:57
    Temat: Re: Przelicznik brutto=> netto
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Skaruz"
    > Wiem, że ktoś stworzył arkusz w Excelu, który przelicza pensję
    > netto=>brutto, ale szukałem w archiwum ale nie mogłem znaleźć (wiem że

    jest na http://www.podatki.pl/
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-03-19 20:51:35
    Od: "Grzesieq" <g...@...p.a.m.k.i.l.l.e.r>

    http://www2.gazeta.pl/praca/0,22610.html

  • 4. Data: 2002-03-20 15:48:12
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Grzegorz Skaruz <g...@s...com> wrote:

> [...]
    > gdzieś jest to na serwerze polboxu, ale dokładnego adresu nie
    > pamiętam). Nie znalazłem też FAQ grupy, istnieje wogóle?

    sa tez na http://polbox.com/q/qwdfbn

    pozdrawiam

    romekk