PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzedstawiciel handlowy - uwagi › Re: Przedstawiciel handlowy - uwagi
    From: tumek <t...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Przedstawiciel handlowy - uwagi
    Date: Mon, 17 Apr 2006 14:36:47 +0200
    Sender: tomedsopot@uzytkownicy_idg

    Dnia Sun, 16 Apr 2006 23:42:21 +0200, ARKOS napisał(a):

    > Witam
    > Chcę zatrudnić przedstawiciela handlowego w firmie. Powierzone mu zostanie
    > mienie w postaci nowego samochodu i tel komórkowego z limitem. W jaki sposób
    > ustrzec się przed jakimiś niespodziankami? Pytam o to co w sytuacji kiedy
    > osoba z własnej winy uszkodzi samochód? Bardzo proszę o rady (również dot.
    > innych spraw związanych z pracą przedstawiciela) gdyż jest to pierwszy
    > przedstawiciel w firmie.
    > Pozdrawiam
    proponuje jak to we wiekszosci firm bywa poprostu ubezpieczyc samochod na
    AC. Kolega cropek chyba nie wie co pisze. Ja nigdy nie podpisalbym pelnej
    odpowiedzialnosci za wypadek jako PH. Limit ok , wazne zeby byl realny tzn
    odpowiadajacy rzeczywistosci , wnioskuje ze jesli to pierwszy PH wiec bedzie
    zapewne budowal siec odbiorcow - koszty beda wiec troszke wieksze niz
    przecietnie. limity sa rozne ja mam 120 zl ale kumpel ma 50 zl.

    --
    pozdrawia Was
    Tumek