PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Przedstawiciel handlowy

  • 1. Data: 2002-03-08 12:35:44
    Temat: Re: Przedstawiciel handlowy
    Od: Tomek Ret-Sat <t...@c...retsat1.com.pl>

    Fedik wrote:

> [...]
    > dowiedzialem sie, iz pomysnie przeszedlem kwalifikacje i mam jak najszybciej
    > przyjechac wypelnic ankiete i wplacic zaliczke.
    > Czy takie postepowanie jest normalne przy rekrutacji na takie stanowiska? W
    > sytuacji, gdy moje wynagrodzenie zalezy tylko od wynikow sprzedazy firma
    > chyba duzo nie ryzykuje podpisujac umowe - zlecenie. Nie rozumiem tez za
    > bardzo sensu tej kaucji, jezeli jest ona (przynajmniej teoretycznie)
    > zwracana, jezeli nie zostane zatrudniony. Jezeli taka procedura jest
    > normalna, to na co powinienem zwrocic uwage przy podpisywaniu umowy?

    Nie to nie jest normalne, moja rada: nic nie podpisuj. To b. dziwne praktyki.
    Sam pracuje w branzy internetowej i z niczym takim sie nie spotkalem.
    Co to za firma ?
    Pozdrawiam
    Tomek G.

  • 2. Data: 2002-03-08 18:35:13
    Od: "Fedik" <f...@p...com>

> [...]
    praktyki.
    > Sam pracuje w branzy internetowej i z niczym takim sie nie spotkalem.

    Wg rankingu www.top100.pl ta firma jest w pierwszej dziesiatce providerow
    internetowych w Polsce pod wzgledem ilosci obslugiwanych domen - moze na
    razie nazwy nie podam.

  • 3. Data: 2002-03-08 20:50:17
    Od: Tomek Ret-Sat <t...@c...retsat1.com.pl>

    Fedik wrote:

> [...]
    > internetowych w Polsce pod wzgledem ilosci obslugiwanych domen - moze na

    W pierwszej 10 na top100.pl jest tylko 1 firma ktora moze prowadzic tego typu
    praktyki .... Niech zgadne jest w dolnych granicach tej pierwszej dziesiatki
    ? Jesli tak to b. odradzam Ci prace w tej firmie.
    Pozdrowienia
    Tomek G.

  • 4. Data: 2002-03-08 20:54:21
    Od: Tomek Ret-Sat <t...@c...retsat1.com.pl>

    > Wg rankingu www.top100.pl ta firma jest w pierwszej dziesiatce providerow
    > internetowych w Polsce pod wzgledem ilosci obslugiwanych domen - moze na
    > razie nazwy nie podam.

    Aha, moim zdaniem powinienes podac nazwe firmy zeby przestrzec innych przed
    ta "firma"