PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzedstawiciel Medyczny › Re: Przedstawiciel Medyczny
  • Data: 2003-02-05 00:45:07
    Temat: Re: Przedstawiciel Medyczny
    Od: "agulha" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wydaje mi się, że wykształcenie Twoje jest jak najbardziej OK,problemem jest
    konkurencja, czyli prawa statystyki :-(. Już parę razy słyszałam, że liczba
    zgłoszeń, które teraz przychodzą, przechodzi ludzkie pojęcie, podobnie jak
    desperacja niektórych. Np. na przedstawiciela medycznego zgłosiła się
    dziewczyna inż. budownictwa (!).

    Byłabym zobowiązana gdybyś przekazała mi
    > informacje na temat wolnych wakatów repa- Bydgoszcz i kujawsko-pomorskie,
    nie mam takich dokładnych informacji, bo też się tym zupełnie nie interesuję.
    Na pewno mogę zapytać co najmniej 1 koleżanki (bo się często kontaktujemy, a
    ona jest bliżej centrum dowodzenia :-)), tzn. już nie jeździ po Polsce,
    awansowała). Jak mi się ktoś z dalszych znajomych napatoczy, to też spytam.
    Inna znajoma została niedawno zatrudniona na tym stanowisku w ELi Lilly. Z
    tym, że ona uprzednio już pracowała jako przedstawicielka med.