PracaGrupypl.praca.dyskusjeProsze o porade dot. Urzedu Pracy › Re: Prosze o porade dot. Urzedu Pracy
  • Data: 2004-11-10 06:49:07
    Temat: Re: Prosze o porade dot. Urzedu Pracy
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@B...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 9 Nov 2004 19:28:14 +0100, "Gabi" <z...@p...fm> wrote:

    >Witajcie!
    >
    >Mam problem ponieważ jestem zarejestrowana w Urz.Pracy jako bezrobotna ale
    >od 2 tygodni pracuje na umowe zlecenie.Nie zdazylam sie jeszcze
    >wyrejestrowac z UP poniewaz pracuje na rano a UP przyjmuje petentów tylko
    >do

    Masz obowiązek zgłosić do UP wszelkie zatrudnienie w ciągu 7 dni, a
    pracodawca w ciągu 5 dni. Jeśli wpadnie do Was kontrola i stwierdzą,
    że takie zgłoszenie nie poszło, lub poszło spóźnione - może być sprawa
    w sądzie.

    Trzeba było po prostu zadzwonić i poinformować, że podjęłaś pracę, a
    kopię umowy doniesiesz później.

    3m się.
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski