PracaGrupypl.praca.dyskusjeProsze o porade › Re: Prosze o porade
    From: "SIARA" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prosze o porade
    Date: Fri, 7 Nov 2003 12:02:58 +0100

    nie sluchaj "pierdol" o umowie o prace. udaj sie do panstwowej inspekcji ds.
    legalnosci zatrudnienia. oni w odpowiedni sposob zajma sie twoim bylym
    pracodawca. na poczatek dostanie kare. oczywiscie oni udowodnia ze tam
    pracowales tylko musisz im w tym pomoc jakimis dokumentami itp nazwiskami,
    firmami. po takiej kontroli powinien ci zaplacic a jak nie to wtedy z pismem
    z tej inspekcji piszesz pozew do sadu pracy i nie musisz miec umowy o prace.
    po takiej kontroli na pewno ci zaplaci bo nie bedzie chcial miec nastepnych
    klopotow w sadzie.

    Użytkownik "pytajacy" <n...@m...emaila> napisał w wiadomości

    > roszę o poradę. Pracowałem dla pewnej firmy przez ponad rok bez umowy.
    Powodem