PracaGrupypl.praca.dyskusjeProsze o pomoc › Re: Prosze o pomoc
    From: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prosze o pomoc
    Date: Thu, 09 Feb 2006 14:13:32 +0100

    Patrze, patrze a tu Agnieszka porozsypywal nastepujace haczki:
    > W miejscu mojej pracy znajduje sie ogolnodostepny telefon, mozemy korzystac
    > z niego, dzwonic do domu, zalatwiac jakies wazne sprawy, oczywiscie nie sa
    > to rozmowy po pol godziny, jakies czeste czy nagminne.
    > Ostatnio jednak, prezes nie informujac nikogo, wzial bilingi rozmow i zaczal
    > wydzwaniac po naszych numerach i sprawdzac do kogo dzwonimy.
    > Czuje ze jest to ingerencja w moja prywatnosc ( tym bardziej ze nikt nie
    > poinformowal nas ze rozmowy sa zabronione)
    No sorki, ale jesli to jest telefon firmowy to chyba
    prezes/wlasciciel/zarzadca ma prawo wziac billing i nie musi nikogo z
    pracownikow o tym informowac. Moze po prostu zawsze byly rachunki w
    sensownej wysokosci a nagle przyszedl rachunek 2x wyzszy i prezes jest
    zainteresowany kto i czemu tyle wydzwonil?
    > i czuje sie tym upokorzona, czemu moja rodzina czy tez jakis znajomy
    > ma sie tlumaczyc w jakiej sprawie do niego dzwonilam.
    No wg mnie to Twoja rodzina czy znajomi nie beda sie tlumaczyc. Jesli
    juz to bedziesz Ty sie tlumaczyc czemu dzwonilas
    > Prosze o pomoc czy taka osoba ma prawo do takich dzialan.
    Jak najbardziej
    > Co tez w takiej sytacji moge zrobic??????
    Nic
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl