PracaGrupypl.praca.dyskusjeProste pytanie, trudna odpowiedz › Re: Proste pytanie, trudna odpowiedz
    From: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Proste pytanie, trudna odpowiedz
    Date: Thu, 4 Dec 2003 15:03:37 -0800
    Sender: n...@o...pl@pierdol.ninka.net

    On Thu, 4 Dec 2003 14:54:20 +0000 (UTC)
    " Joanna" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Dziekuje wszystkim za odpowiedzi. Ale wydaje mi sie, ze to ja nie
    > zrozumialam intencji pytajacych, badz zle sformulowalam pytanie. Mi
    > osobiscie wydaje sie, ze chodzi tu o to jak potrafie sobie
    > zorganizowac prace, czy potrafie byc asertywna. Tu nie ma znaczenia
    > czy szefow, przelozonych jest dwoch, pieciu czy dwudziestu osmiu :)

    ma znaczenie. przy dwoch sprzecznych poleceniach od dwoch roznych szefow
    mozesz sobie byc geniuszem, ale doba ma TYLKO 24 godziny i zadna twoja
    asertywnosc nic na to nie poradzi.

    organizacja pracy - tak: domaganie sie od samego poczatku ustalenia, kto
    bedzie ci wydawal polecenia sluzbowe.

    w kazdej szanujacej sie firmie, jak szef "wyzszy" chcce cos od
    szeregowego pracownika, to idzie do jego bezposredniego przelozonego i
    pyta sie, czy ten i ten ma cos konkretnego do roboty, bo hcialby go
    wykorzystac do czegos innego.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun