PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prośba o usunięcie postu-do kogo się zgłosić

  • 1. Data: 2005-02-06 22:31:05
    Temat: Prośba o usunięcie postu-do kogo się zgłosić
    Od: "Magda Lewandowska" <m...@r...com.pl>

    Witam,
    Może ktoś orientuje się do kogo można się zgłosić z prośba o usunięcie
    postu?
    Magda Lewandowska
    --------------------------
    www.pixel4web.info
    tel. 504-403-711
    gg: 2089522

  • 2. Data: 2005-02-06 22:55:46
    Temat: Re: Prośba o usunięcie postu-do kogo się zgłosić
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-02-06, Magda Lewandowska <m...@r...com.pl> wrote:
    > Może ktoś orientuje się do kogo można się zgłosić z prośba o usunięcie
    > postu?
    Jeżeli chodzi o skasowanie swojego postu, to do dokumentacji czynika.
    Jeżeli o skasowanie cudzego, możesz przyjąć, że to se ne da.

    A o co chodzi?

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. Poza tym to totalnie Nie Ta Grupa. Właściwsza byłaby pl.news.czytniki.
    --
    "Ja lubię kulki, czajniki i biathlon"
    /Croolik The Kibic/

  • 3. Data: 2005-02-06 23:15:04
    Od: "Magda Lewandowska" <m...@r...com.pl>

    Post był mój ale wysłany był bezpośrednio z Microsoft Outlooka.
    Przecież musza być jacyś moderatorzy do których można się zgłosic w razie
    potrzeby.

    Magda Lewandowska
    --------------------------
    www.pixel4web.info
    tel. 504-403-711
    gg: 2089522

  • 4. Data: 2005-02-06 23:36:43
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 7 Feb 2005 00:15:04 +0100, Magda Lewandowska
    <m...@r...com.pl> napisał:

    > Post by? mój ale wys?any by? bezpo?rednio z Microsoft Outlooka.
    > Przecie? musza by? jacy? moderatorzy do których mo?na si? zg?osic w razie
    > potrzeby.

    A dlaczego musza byc?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 5. Data: 2005-02-06 23:38:16
    Od: "Magda Lewandowska" <m...@r...com.pl>

    źle to ujełam... powinni być np. na wypadek niecenzuralnych postów
    Magda Lewandowska
    --------------------------
    www.pixel4web.info
    tel. 504-403-711
    gg: 2089522

    <m...@r...com.pl> napisał:

    > Post by? mój ale wys?any by? bezpo?rednio z Microsoft Outlooka.
    > Przecie? musza by? jacy? moderatorzy do których mo?na si? zg?osic w razie
    > potrzeby.

    A dlaczego musza byc?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 6. Data: 2005-02-06 23:44:58
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-02-06, Magda Lewandowska <m...@r...com.pl> wrote:
    > Post był mój ale wysłany był bezpośrednio z Microsoft Outlooka.
    Zaznacz post, kliknij prawym przyciskiem myszy, zobacz co masz w menu.
    Jeżeli nie ma nic do kasowania, to pl.news.czytniki. Więcej Ci nie pomogę,
    nie mam Outlooka.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    [...] ja też od czasu do czasu kupuję w knajpie małże tylko po to,
    żeby jeszcze raz się przekonać, że nadal ich nie lubię ;)

  • 7. Data: 2005-02-06 23:51:48
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 7 Feb 2005 00:38:16 +0100, Magda Lewandowska
    <m...@r...com.pl> napisał:

    > ?le to uje?am... powinni by? np. na wypadek niecenzuralnych postów

    Hmmmm. A kto mialby ustalac kryteria, od kiedy zaczyna sie
    niecenzuralnosc? Jakis urzad?
    Moze wystarczy, ze osoby urazone, blokuja sobie odbieranie postow od
    takiej osoby, czyjej publikacje przekroczyly ich indywidualna granice
    dopuszczalnosci ?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 8. Data: 2005-02-06 23:59:13
    Od: "Magda Lewandowska" <m...@r...com.pl>

    Dzięki wielkie... nieświadomie razem z użytkownikiem pl.news.czytniki
    naprowadziłes mnie na dobrą drogę.. właśnie ściągnełam thunderbirda i już po
    poście...
    Magda Lewandowska
    --------------------------
    www.pixel4web.info
    tel. 504-403-711
    gg: 2089522

  • 9. Data: 2005-02-07 00:10:49
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 7 Feb 2005 00:59:13 +0100, Magda Lewandowska
    <m...@r...com.pl> napisał:

    > nieświadomie razem z użytkownikiem pl.news.czytniki
    > naprowadziłes mnie na dobrą drogę..

    Idz i nie grzesz wiecej.....;)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 10. Data: 2005-02-07 05:28:48
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Magda Lewandowska <m...@r...com.pl> zapodał(a):

    > Witam,
    > Może ktoś orientuje się do kogo można się zgłosić z prośba o usunięcie postu?

    osoba kompetenta znajduje się obecnie w szpitalu Gemellego

    (msp,anc)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl