PracaGrupypl.praca.dyskusjeProśba o POMOC !!! Pilne !!! › Re: Prośba o POMOC !!! Pilne !!!
    From: "Maria Z" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prośba o POMOC !!! Pilne !!!
    Date: Tue, 12 Nov 2002 14:23:54 +0100

    Generalnie zasiłek chorobowy wypłacany jest przez 6 m-cy.Jednak
    decyzjkomisji lekarskiej może być przedłużony do 9 m-cy. Pracodawca nie może
    zwolnić pracownika dopóki jest na zwolnieniu lekarskim, nawet jeżeli choroba
    będzie trwała 9 m-cy. Dopiero w chwili powrotu do pracy powstaje szansa
    zwolnienia pracownika jako nie efektywnego w swojej pracy.
    Użytkownik Johny Walker <1...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aqqg07$bl1$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > ściany - kierowca był trzeźwy) w wyniku czego doznała urazu obu kończyn
    > dolnych (w tej chwili nie wiadomo w jakim stopniu jest to uszkodzenie
    > ponieważ brak zrostu kości i czy to uszkodzenie spowoduje trwałą nie
    > zdolność do pracy).
    > Obecnie przebywa na L4 już 4-ty miesiąc.
    > Co można zrobić w związku jej stanowiskiem pracy ponieważ zakład pracy
    > twierdzi iż po sześciu miesiącach przebywania na zwolnieniu lekarskim
    traci
    > stanowisko pracy.
    > Haczyk jest w tym, że pracodawcą jest zakład pracy chronionej...
    Słyszałem,