PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista bez wykształcenia technicznego. › Re: Programista bez wykształcenia technicznego.
    From: AB <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Programista bez wykształcenia technicznego.
    Date: Sat, 09 Jun 2007 12:48:17 +0200

    Jakub Wartak pisze:

    > Nie wierze, wiec napisz mi to raz jeszcze: MASZ RHCE I ZARABIASZ 1000zl ?
    > Zmien prace i miasto! Juz! Ktos Cie bardzo wykorzystuje i w dodatku psujesz
    > rynek! Jaki rejon kraju???
    >
    > Nie wiem jakie masz doswiadczenie ale na moj gust 3000-5000 nie powinno byc
    > _ZADNYM_ problemem z wiedza poparta RHCE.
    Ok, to moze Ty go zatrudnisz. On ci pokaze swoj RHCE bedzie
    administrowal twoimi kompami a ty mu bedziesz co miesiac placil 9000zl
    (5tys zl netto to koszt dla pracodawcy ponad 9tys zl).
    Znam goscia co ma jakies tam cetryfikacy linuxa i cisco(nie wiem
    dokladnie jakie) i zarabia w oklicy 1500zlnetto. Szukal pracy jako admin
    linuxa/win i nie znalazl. Nie wiem moze jest cienki ale certyfikatow ma
    sporo.