PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista Delphi jakie zarobki ? › Re: Programista Delphi jakie zarobki ?
  • Data: 2005-06-21 08:11:10
    Temat: Re: Programista Delphi jakie zarobki ?
    Od: "Vetch" <...@...3.4> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamila K." <k...@p...onet.pl> napisał

    > No właśnie to mój mankament że nie znam C++ tak dobrze jak Delphi, chyba
    > czas się doszkolić ;)

    no to faktycznie musisz to zrobić, bo rynek, szczególnie zagraniczny opiera
    się w 80% na C++, albo innych obiektowych językach (Java/C#). Kiedyś też
    dłubałem w Delphi, ale imho on jest jak wrapper i uczy złych nawyków
    proceduralnego myślenia (jak VB) i potem trudno się przesiąść, ale naprawdę
    warto i po prostu TRZEBA :-)

    Piotr Zagawa
    http://vetch.magot.pl/