PracaGrupypl.praca.dyskusjeProfesjonalne serwisy pracy › Re: Profesjonalne serwisy pracy
    From: "-- Vilfor Maguard --" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Profesjonalne serwisy pracy
    Date: Wed, 10 Jul 2002 15:39:55 +0200

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aghbpt$ssq$1@news.tpi.pl...
    > Nie bede sie wypowiadal poniewaz nie zostawiam tam CV.
    A ja bede, zostawilem w kilku swoje CV i tylko z jedej otrzymalem
    potwierdzenie iz dane zostaly dodane do banku danych. Reszta to kompletna
    olewka.

    > Jesli chodzi o reklame, to na pewno jest znaczna czesc dochodow takiej
    > dzialalnosci. Jesli chodzi o profesjonalizm to na pewno sa to serwisy
    > aktualne, tzn. posiadaja bardzo "swieze" oferty pracy...
    No polemizowalbym, sledze takie serwisy codziennie i prawie polowa to sa juz
    oferty nieaktualne, poz tym czesto takie oferty sa juz nieatualne w momencie
    zamieszczania i ne mowie juz tylko o serwisach internetowych. Swojego czasu
    ukazala sie oferta pracy dla informatyka w jedej z wloclawksich firm.
    Wyslalem tam swoje dane, dostalem nawet zapewnienie iz kazdy zostanie
    zaproszony na rozmowe kfalifikacjyjna. I co? I nic. Jak sie umowe na prace
    mial juz podpisana moj znajomy zanim jeszcze ogloszenie trafilo do prasy.
    Bezsens prawda?

    > W kwestii przegladania pozostawionych tam CV to sprawa nie wyglada juz
    > tak jasno. Nie wszedzie gdzie taka mozliwosc istnieje zapewnia sie
    czlowieka
    > o tym, ze firma taka a taka przeglada te kwestionariusze. Pisze, sie tylko
    > ze sa one przegladane przez pracodawcow, ale nie wymienia sie ich z nazwy.
    A ktos je wogole przeglada? Nie znam nikogo i nawet nie slyszalem o tym, aby
    ktos ta droga dostal prace. jesli sie myle prosze mnie wyprowadzic z bledu.

    Hmmm ode mie jeszcze nikt nie zarzadal... :(

    Dokladnie identyczne, a odsetek byl jeszcze mniejszy. Swiadczy to o tym
    jakie podejscie maja pracodawcy w Polsce do pracownikow. Zupelny brak
    szacunku.

    > www.bankkadr.pl = www.jobs.pl
    Przychylam sie.

    > Hmmm, mysle ze taka miara nic nie daje. Kazde CV jest rozne, bo i szkol
    > pisania CV jest wiele. Poza tym kazdy ma inne dorobek zawodowy,
    > intelektualny. Wszystko to sprawia, ze "sila dzialania" CV, czyli tej
    > pierwszej wizytowki czlowieka, moze byc diametralnie rozna.
    Ale przeciez ponoc chodzi o kwalifikacje. Wysylam swoje CV tylko w
    odpowiedzi na oferty w ktych w 100% spelniam postawione warunki, a i tak
    zadko kiedy otrzymuje chociazby potwierdzenie, iz moje dane dotarly.
    Zaproszenia nie otrzymalem nigdy.

    > Nie znalazlem, ale czesto bylo juz blisko.
    Ha ha, co znaczy blisko? Albo znalazles albo nie, ja tez kiedys prawie
    trafilem 6 w totka, prawie bo byla to tylko 4 (tez blisko nie prawda?)

    Dadam jeszce, w tych serwisach zazwyczaj stawiaja bardzo wysokie warunki,
    ktore przy zdrowym ropzsadku nie sa do spelnienia, nie mozna byc bowiem
    expertem w 6 dziedzinach na raz, a pracodawcy u nas szukaja takich ludzi.

    Vilfor Maguard
    tel/sms +48(0)604617310
    e-mail: t...@p...onet.pl
    www: http://www.oaza.by.tmot77.of.pl/