PracaGrupypl.praca.dyskusjeProblem z urlopem... › Re: Problem z urlopem...
    From: Rafał <t...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Problem z urlopem...
    Date: Wed, 06 Aug 2003 15:14:51 +0200
    Sender: k...@o...pl@195.205.251.214

    magia/maggie wrote:

    > urlop,
    > gdyż
    >
    > Pani z księgowości ma rację.
    > Jesli to jest twoja pierwsza praca to za 2002 i za 2003 nalezy ci sie
    > jeden urlop.
    > Nie ma znaczenia czy rozpoczales prace w styczniu czy w grudniu 2002 -
    > urlop i tak jest jeden za ten rok i za nastepny.

    Chwila, a czy nie powinno być tak, że przysługuje mi urlop za 1 rok pracy i
    potem za 2 rok i 3 i... nty? Przecież to jest bezsens! Praktycznie na x
    miesięcy, a w niektórych przypadkach nawet i na 11 (!!!), facet zostaje BEZ
    URLOPU!!! A ponieważ prawo, stanowi (Art 161 bodaj?), że w danym roku
    należy wykorzystać całość, tudzież do końca I kwartału, to co potem?
    Naginanie prawa i zostawianie sobie urlopu? Nie można, bo pracodawca chcąc
    nie łamać prawa, możę zmusić pracownika do wykorzystania urlopu "wcześniej"
    czyli do końca roku/I kwartału w roku następnym...

    Pozdrawiam
    Rafał :((
    --

    Życie jest jak papier toaletowy...