PracaGrupypl.praca.dyskusjeProblem z CV › Re: Problem z CV
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Problem z CV
    Supersedes: <d6knih$ivp$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Fri, 20 May 2005 15:10:35 +0200

    Re to: 'madzik' [Fri, 20 May 2005 15:06:27 +0200]:

    > Mogę być w błędzie, ale jakoś mam wrażenie, że zagraniczni
    > pracodawcy nie lubią takiego kombinowania z pracą na czarno...

    Z moich prywatnych doswiadczen -- masz racje. W co bardziej
    "cywilizowanych" krajach jest nieco inna mentalnosc, i np.
    ceni sie uczciwosc. Kombinacje ja nieco podwazaja... Pare
    innych powodow tez by sie zreszta znalazlo.

    Inna sprawa, ze wlasciwie to nie widze powodu, dla ktorego
    nalezaloby ukrywac ze to firma ojca i stosowac jakies sztuki
    z "bezplatnymi praktykami". Firmy rodzinne to nie jest zadne
    kuriozum przeciez, nie sadze zeby gdziekolwiek na swiecie
    pomoc wlasnemu ojcu w jego firmie byla krzywo oceniana.

    Kira