PracaGrupypl.praca.dyskusjeProblem - prosze o rade › Re: Problem - prosze o rade
    From: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Problem - prosze o rade
    Date: Thu, 12 Aug 2004 11:37:28 +0200

    Dnia 12 Aug 2004 11:07:21 +0200, Leszek <t...@o...pl> napisał:

    > Dodam, ze takie niepolubowne wyjscie wcale mnie nie zadowala, bo
    > chcialbym sie dogadac z szefem, ale z drugiej strony wiem, ze moze to byc
    > niemozliwe.

    To dziala w obie strony. Jakby szef chcial cie zwolnic w trybie
    przyspieszonym wymuszajac porozumienie stron, to krzyszalbys wnieboglosy.
    Natomiast jesli firma korzysta z takiej ochrony praed nieoczekiwana
    ucieczka pracownika - to juz jest problem. Dogadac sie albo nie
    podejmowac nowej pracy. ewentualnie porzucenie - ale jest to rozwazanie
    nieetyczne i smrodzisz sobie w papierach.

    > Druga spraw dotyczy mojej drugiej, ewentualnej pracy. Czy szef moze
    > wymagac i
    > czy mam obowiazek podac mu wszelkie dane dotyczace firmy oraz charakteru
    > pracy
    > w ktorej mialbym pracowac? Argumentuje to ochrona danych firmy itd.

    Pomijajac to, co mowilem w pierszej czesci, to raczej nie moze. Wszelkie
    sprawy powinni dogadywac z toba na adres domowy. Chyba, ze masz podpisana
    umowe o zakazie konkurencji - to wtedy powinienes wg mnie podac informacje.
    Biorac sprawe luzno, to mozna podac namiary na sekretariat ABW i
    poinformowac szefa, ze jesli twoje stanowisko nie zostalo utajnione, czego
    nie jestes pewien, to powinien uzyskac wszelkie informacje.;)