PracaGrupypl.praca.dyskusjeProblem być może z firmą wyłudzającą pieniądze (StudentCenter) › Re: Problem być może z firmą wyłudzającą pieniądze (StudentCenter)
  • Data: 2002-02-16 09:30:10
    Temat: Re: Problem być może z firmą wyłudzającą pieniądze (StudentCenter)
    Od: "Jag" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik R-nee <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@p...pl...
    > To podczas wakacji (jak juz bedziesz mial wiecej czasu) popytaj znajomych,
    > poszperaj w internecie i moze cos znajdziesz.

    tylko ze wtedy to juz bedzie za pozno . Szukam juz od miesiaca i obawiam sie
    ze juz jest za pozno , ale jesli ktos organizuje jakis wyjazd lub wie jak
    wyjechac , to prosze o odpowiedz .

    Wyjezdzalem juz 3 razy na zbieranie truskawek do Norwegii i w tym roku tez
    pojade , ale to jest praca na 5 tygodni a ja mam 3 miesiace wolnego .
    Chcialbym wykorzystac takze te reszte czasu na jakis zarobek .