PracaGrupypl.praca.dyskusjePrezentacja na rozmowę kwalifikacyjną › Re: Prezentacja na rozmowę kwalifikacyjną
    From: "Mariano Italiano" <w...@w...plwywal>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prezentacja na rozmowę kwalifikacyjną
    Date: Mon, 15 Mar 2010 20:31:57 +0100

    ...:::Tomek:::... napisał(a):

    > Witam,
    >
    > zostałem poproszony o przygotowanie multimedialnej prezentacji samego
    > siebie na rozmowę kwalifikacyjną. O ile bez problemu potrafię
    > odnaleźć się na zwykłej rozmowie, o tyle takiej prezentacji nigdy nie
    > przygotowywałem. Czy ktoś mógłby doradzić co powinno się w niej
    > znaleźć? Może ktoś już takową przygotowywał i może podesłać? W sieci
    > niestety nic takiego nie znalazłem.

    Najwazniejsze jest, aby wiedzieć co się chce przekazać, czyli wyznaczyć
    sobie cel. Celem Twojej prazentacji jest przedstawienie siebie. Jak już
    napisano - hasłowo na slajdach, rozwijać podczas prezentowania. Ważne są też
    elementy "okołoprazentacyjne" - przygotowanie sobie miejsca, narzędzi,
    panowanie nad czasem, zachowanie, miękkie umiejętności itp.
    Jeśli miałeś do czynienia z prezentacjami, to zapewne wiesz o czym piszę.

    Pamietaj - temat tej prezentacji jest najmniej istotny. Równie dobrze
    mógłbyś prezentować schemat pylenia fasolki po bretońsku. Dali Ci taki
    teamt, bo - w ich mniemaniu - jest on łatwy i Tobie znany:) Skup sie na
    zaprezentowaniu, a nie prezentacji.
    Powodzenia.

    Mariano Italiano