PracaGrupypl.praca.dyskusjePrawo pracy ..? PILNE › Re: Prawo pracy ..? PILNE
  • Data: 2003-09-30 13:14:07
    Temat: Re: Prawo pracy ..? PILNE
    Od: "KCH" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rychu Z" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:blbugl$qdr$1@news.polbox.pl...

    > Na logike TAK - ale .... czy nie ma jakiegos paragrafu, ze w przypadku
    zlej
    > kondycji finansowej firmy ... itd.
    > Choc jeden kolega dostal wypowiedzenie "z przyczyn reorganizacji firmy"

    Moim zdaniem będzie jak mówi asereje.
    Paragrafy...powiedzmy to w ten sposób:
    Jeżeli kolega ma umowę o pracę (a z tego co mówisz to powinien mieć) wówczas
    zmiana tej umowy może odbyć się tylko za porozumieniem stron. Czyli nie musi
    podpisać tego co mu podstawią. Co zrobi z tym pracodawca to jego problem.
    Może go zwolić na ogólnych warunkach (wtedy wina jest po stronie pracodawcy)
    albo zostawić pracownika na dotychczasowych warunkach.
    Nie widzę tu żadnego punktu logiki dla którego kolega miałby zwrócić kasę.
    Proponuję dokładnie przeczytać wszystkie papiery które podpisał. Jeżeli
    nigdzie nie będzie sprzeczności z tym co opisałem to wydaje mi się że tak
    powinno to być.