PracaGrupypl.praca.dyskusjePrawnik - informatyk. Co sadzicie o takim wyksztalceniu? › Re: Prawnik - informatyk. Co sadzicie o takim wyksztalceniu?
    From: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prawnik - informatyk. Co sadzicie o takim wyksztalceniu?
    Date: Mon, 08 Apr 2002 18:59:00 GMT

    On Mon, 8 Apr 2002 11:28:38 +0200, "Mariusz Jankowicz"
    <m...@e...com.pl> wrote:

    [ciach...]
    >Byc moze, ze niektorzy inzynierowie nie doceniaja. Ja doceniam, ale nadal
    >sie upieram, ze prawnik ma naprawde malo wspolnego z informatyka. Prawo
    >podatkowe majace swoje odbicie w systemach informatycznych lepiej zna i wie
    >jak zastosowac podczas przetwarzania danych analityk z wyksztaleceniem
    >ekonomicznym lub podobnym... Negocjacje i argumentowanie to z kolei blizej
    >handlowca badz absolwenta studiow managerskich, zarzadczych... nadal prawnik
    >plasuje sie tutaj na dalszym planie.
    I ja sie z tym zgodze koledzy zapominaja ze z kazdego czlowieka
    (teoretycznie) mozna zrobic informatyka tak jak i mozna z niego zrobic
    prawnika (tez czysto teoretycznie). Kwestia polega na tym na ile
    wyksztalcenie prawnicze pomoze mu podczas pracy w charakterze
    informatyka i ja sie tu zgodze ze niewiele. Argumentacji i perswazji
    mozna sie nauczyc na jakims kursie niekoniecznie trzeba sie uczyc
    prawa przez 5 latek.

    Do prawniko/informatyka, jesli jestes z powolania prawnikiem to zostan
    prawnikiem jesli informatykiem to prawnikiem dziedziny te sa wg mnie
    IMHO tak odlegle ze nieprzydatne.

    Pzdr
    Limfo