PracaGrupypl.praca.dyskusjePrawdziwe zarobki informatyków w Polsce ? › Re: Prawdziwe zarobki informatyków w Polsce ?
    From: adasiek <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prawdziwe zarobki informatyków w Polsce ?
    Date: Thu, 11 May 2006 14:21:50 +0000 (UTC)

    "Szymon" <s...@p...onet.pl> wrote in
    news:e3urp0$hk6$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > No ja piszę jeszcze.

    i nie mozesz znalezc odpowiedniej pracy; czy zdarzenia sa powiazane?

    > Zgadza się ale chyba lepiej wiedzieć więcej niż mniej prawda. Jesli
    > ktos potrafi to zrobic od podstaw i potrafi wykorzystać także gotowe
    > rozwiazania to chyba lepiej jest w temacie niz ktos kto potrafi tylko
    > wykorzystac odpowiednia klase czy jakieś gotowe rozwiazanie.

    no niestety - jest przynajmniej kilka waznych powodow, ktore
    sklaniaja do wyboru technologii jak najwyzszego poziomu:
    1) wieksza szansa ze kod jest dobrze przetestowany (kod frameworka);
    2) bardziej przejrzysty kod (kod wyzszego poziomu);
    3) wieksza szansa na znalezienie nowej osoby do projektu;
    4) sprawniejsze kodowanie aplikacji (to samo mniejsza iloscia kodu);
    i pewnie jeszcze kilka;

    sprobuj zrozumiec, ze technologia idzie do przodu i nowe technologie
    powstaja po to, zeby bylo latwiej - a nie odwrotnie; rozumiem, ze
    piszac "portal" za kazdym razem od nowa pisalbys mechanizm logowania,
    uprawnien do dzialow, ... - elementy ktore w kazdym portalu sa raczej
    wykorzystywane, a gole PHP tego nie ma;

    > A co jesli tak klasa nie obsługuje tego co on chce ? a nie potrafi
    > napisac sobie sam. A ja wiem. Jest cos takiego :

    wtedy sie bierze dokumentacje od wykorzystywanego rozwiazania, w ktorej
    jest opisany styl tworzenia modulow rozszerzajacych; i sie takie swoje
    rozszerzenie pisze; tylko nie na zasadzie "zeby tylko dzialalo" ale na
    zasadzie "zeby bylo zgodne z duchem innych rozszerzen" - dzieki czemu
    nowy modul sie moze pozniej przydac;

    pzdrv;
    adas;