PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praktyki w Software Mind - Kraków

  • 1. Data: 2009-01-31 23:07:46
    Temat: Praktyki w Software Mind - Kraków
    Od: grzesiek <g...@g...com>

    Witam,
    Zastanawiam się czy odbyć praktyki w tej firmie. Zależy mi przede
    wszystkim na tym, żeby się nauczyć jak najwięcej i poznać cały proces
    developu czyli brać udział w prawdziwych projektach.

    Ma ktoś jakieś doświadczenia z tą firmą? Czy oferują praktyki płatne?

    Biję na programistę .NET.

    Informacje o procesie rekrutacji też mile widziane :)

  • 2. Data: 2009-02-01 08:58:58
    Temat: Re: Praktyki w Software Mind - Kraków
    Od: "tim" <k...@w...pl>

    hej,

    z tego co znam ta firme to nie sadze, zeby byli sklonni zaplacic za
    praktyki. co najwyzej zaoferuja ci prace za 1500 brutto jesli sie na nich
    sprawdzisz ;) firma od kilku miesiecy umieszcza ta sama oferte pracy
    (programista java) na portalach rekrutacyjnych wiec przypuszczam, ze szukaja
    jelenia ktory zgodzi sie pracowac za niewielkie pieniadze

    pzdr.
    tim

    .googlegroups.com...

  • 3. Data: 2009-02-01 11:00:17
    Od: grzesiek <g...@g...com>

    On 1 Lut, 09:58, "tim" <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Biję na programistę .NET.
    >
    > Informacje o procesie rekrutacji też mile widziane :)

    Dzięki za odpowiedź :-)

    Może ktoś wie lub słyszał jak wyglądają u nich praktyki?

  • 4. Data: 2009-02-01 14:33:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    .googlegroups.com
    grzesiek <g...@g...com> pisze:

    > Może ktoś wie lub słyszał jak wyglądają u nich praktyki?
    Ponoć nie są łatwe i nie każdy daje radę.
    Słyszałem, że uczą się na nich m.in. prawidłowej konfiguracji newsreaderów,
    prawidłowego odpowiadania, cięcia zbędnych treści itp. Słowem - ciężko.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2009-02-03 19:27:57
    Od: "Łukasz" <l...@g...pl>

    > Ponoć nie są łatwe i nie każdy daje radę.
    > Słyszałem, że uczą się na nich m.in. prawidłowej konfiguracji newsreaderów,
    > prawidłowego odpowiadania, cięcia zbędnych treści itp. Słowem - ciężko.

    Twój cynizm to mnie chwilami rozpier... rozwala.

  • 6. Data: 2009-02-03 19:33:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gma5rt$558$1@inews.gazeta.pl Łukasz
    <l...@g...pl> pisze:

    > Twój cynizm to mnie chwilami rozpier... rozwala.
    No i co z tego?
    (poza tym, że jesteś rozpier..., znaczy - rozwalony, co przeciez nie ma
    znaczenia)

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2009-02-04 23:27:41
    Od: grzesiek <g...@g...com>

    On 3 Lut, 20:33, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
> [...]
    >
    > No i co z tego?
    > (poza tym, że jesteś rozpier..., znaczy - rozwalony, co przeciez nie ma

    Wasze posty nie wnoszą nic do dyskusji.

  • 8. Data: 2009-02-04 23:35:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    e.googlegroups.com
    grzesiek <g...@g...com> pisze:

    > Wasze posty nie wnoszą nic do dyskusji.
    Wnoszą, tylko ty sobie nie radzisz ze zrozumieniem i dalej piszesz jak
    zwykła lama.

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2009-02-05 09:47:40
    Od: grzesiek <g...@g...com>

    On 5 Lut, 00:35, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
> [...]
    y23g2000pre.googlegroups.com

    > Wnoszą, tylko ty sobie nie radzisz ze zrozumieniem i dalej piszesz jak

    Ty nie rozumiesz zasad działania grupy dyskusyjnej. Masz pisać
    idiotyczne posty pokazując jakim jesteś cwaniakiem to lepiej nic nie
    pisz bo tylko się ośmieszasz. To nie jest miejsce dla "dzieci
    neostrady", odsyłam na nasza-klasa.pl.

  • 10. Data: 2009-02-05 14:41:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    f.googlegroups.com
    grzesiek <g...@g...com> pisze:

> [...]
    > idiotyczne posty pokazując jakim jesteś cwaniakiem to lepiej nic nie
    > pisz bo tylko się ośmieszasz. To nie jest miejsce dla "dzieci
    Słuchaj no, smarku.
    Nie rozumiesz niczego, jesteś głupi i bezczelny.
    Tnij niepotrzebne elementy (zbędne wrotki, sygnatury) i nie cytuj kilkunastu
    linijek aby napisać jedną czy dwie i w dodatku bez sensu.
    Dostosuj się do przyjętych zasad, bo są rozsądne. A do tego czasu wynocha na
    jakieś forum onetu czy inne badziewie, tam twoje miejsce.

    --
    Jotte