PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownik na zwolnieniu lekarskim › Re: Pracownik na zwolnieniu lekarskim
    From: "Artek" <a...@e...one.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pracownik na zwolnieniu lekarskim
    Date: Sat, 31 Jul 2004 08:16:47 +0200

    Użytkownik "Joanna Kostrom" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:1091187581.819836@d1.icnet...

    > I oczywiście za okres przepracowany nalezy mu sie:
    > 1) jesli ma stawke miesieczna to placa zasadnicza/30 * (30- ilosc dni
    > choroby)
    > i zaplata za nadgodziny
    > 2) jesli ma stawke godzinowa to musi miec zaplacone za przepracowane godziny
    > i zaplata za nadgodziny

    OK, wielkie dzięki. Jeszcze tylko mam wątpliwości co do sposobu wyliczania
    ilości nadgodzin. Załóżmy, że pół etatu to 90 godzin. Pracownik zanim poszedł na
    zwolnienie, przepracował już 95 godzin. Czy w takim razie ma 5 nadgodzin? Czy
    raczej:
    95 - ( 90 * ( 30 - ilość dni choroby ) / 30 )? (godziny etatowe liczymy
    proporcjonalnie do okresu, w którym pracownik nie chorował, a reszta to
    nadgodziny).

    Dziękuję i pozdrawiam,
    Artur