PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownicy mnie straszą... › Re: Pracownicy mnie straszą...
    From: DT <d...@A...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pracownicy mnie straszą...
    Date: Tue, 24 Aug 2004 22:57:46 GMT

    On Tue, 24 Aug 2004 19:09:00 +0200, "Specyjal" <s...@o...pl> wrote:

    >"DT" <d...@A...pl> wrote in message

    >każdy
    >dupy...
    >
    >Najpierw spróbój zdefiniować co rozumiesz jako więź, a co jako
    >uczciwość.
    >Z tego co piszesz tylko potwierdzasz to, co napisałem.
    >
    >Oni oszukują na towarze (są nieuczciwi) a nie nie czują więzi.

    Ale dlaczego założyłeś, że nie chcę potwierdzić tego, co napisałeś ?
    Owszem, potwierdzam - gdyby trafił się nowy Sprzedawca ziemniaków w
    okoicy kupiłbym je na próbę, nawet gdyby miał ceną +30% od innych.
    Jeśli byłyby smaczne i takie pozostawały kupowałbym je dalej w tej
    cenie. W tym przedziale kosztów stać mnie na dobra luksusowe, lubię
    jeść, lubię ziemniaki, a jeśli są niesmaczne psują smak całej potrawy.
    Kupowałbym ziemniaki 30% droższe, gdybym miał pewność ich niezmiennie
    wysokiej jakości - możesz to nazwać budowaniem marki ;-)