PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownicy fizyczni - czy maja prawo do godnego* zycia ? › Re: Pracownicy fizyczni - czy maja prawo do godnego* zycia ?
  • Data: 2006-07-03 15:28:45
    Temat: Re: Pracownicy fizyczni - czy maja prawo do godnego* zycia ?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:e8afe2$pk0$1@nemesis.news.tpi.pl gg <...@d...com>
    pisze:

    > rotfl, tam i tak jest ciagle wiecej miejsc niz w pl
    > do polski nikt nie przyjedzie bo to nie ma sensu.
    Nowy prorok?

    > Jak juz do UE to przeciez nie do najbiedniejszego i
    > najbardziej skorumpowanego kraju gdzie ludzie zyja
    > za mniej niz 5usd dzinnie.
    Dziś słuchałem sobie w aucie mojej ulubionej stacji i tam akurat podobny
    temat się pojawił. I otóż okazuje się wielkie zainteresowanie pracą w
    polskiej służbie zdrowia wśród pielęgniarek i kandydatek na pielęgniarki
    z... Malezji, Tajlandii i czegoś tam jeszcze w tym rejonie (rehabilitacja
    masażem tajski - czemu nie?). I do tego branżą budowlaną. Ja jeszcze azjaty
    na polskiej budowie nie widziałem, ale też i nie gadam głupot w stylu nikt,
    nigdy itp.

    Jotte