PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawco, chcesz być traktowany poważnie? › Re: Pracodawco, chcesz być traktowany poważnie?
    From: M <...@...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pracodawco, chcesz być traktowany poważnie?
    Date: Mon, 19 Apr 2010 22:14:28 +0200

    Kapsel wrote:
    > A widziałeś temat z drugiej strony? :>
    > Bo ja niedawno miałem okazję.

    A widzisz. Ja przesadziłem z poważnym traktowaniem pracodawców to mam za
    swoje. :)

    Każde ogłoszenie skrupulatnie analizowałem, wybierałem tylko ściśle
    wyspecjalizowane ogłoszenia, uzasadniałem czemu aplikuję. Okazało się,
    że nawet odpowiedź mailowa większość z ogłoszeniodawców przerosła. Mój
    brak konsekwencji lub niedotrzymanie obietnicy by zostało uznane za
    niepoważne. Za to pracodawcy zachowują się tak bez żenady. Potem pewnie
    narzekają jacy to pracownicy źli, spinacze kradną i do konkurencji
    odchodzą. :]

    > Żeby było jasne - nie chcę bronić pracodawców. Większość ogłoszeń o pracę w
    > Polsce jest poniżej krytyki. Niemniej też większość aplikacji prezentuje
    > podobny poziom, a sami kandydaci są często niepoważni. Ot taki nasz
    > pracowniczy "dziki zachód" ;]

    Stąd też moja wypowiedź do pracodawców: Nie dziwię się, że rynek ofert
    pracy jest na żenującym poziomie jeśli sami pracodawcy (dość poważni
    pracodawcy!) zachowują się żenująco.