PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawcaa nie wywiazuje sie z obowiazkow - pytanie › Re: Pracodawcaa nie wywiazuje sie z obowiazkow - pytanie
    From: andy <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pracodawcaa nie wywiazuje sie z obowiazkow - pytanie
    Date: Mon, 01 Dec 2003 11:58:42 +0100

    > Brak formy pisemnej nie jest przeszkod?, do zaistnienia stosunku
    > pracy. To pracodawca nie dope 1/2 ni 1/2 swoich obowi?zków.

    Ale co zrobic zeby pracodawca wyplacil nalezne mu pieniadze.
    Brat znalazl juz nowe miejsce pracy, ja tez bym osobiscie szybko szukal
    nowego miejsca obserwujac podejscie pracodawcy.
    I teraz odchodzac chcialby zabrac ze soba nalezne mu wynagrodzenie.
    Jak to rezegrac zeby ten obecny pracodawca uregulowal naleznosci?