PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca mnie oszukuje!!! › Re: Pracodawca mnie oszukuje!!!
    From: "Jotte" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pracodawca mnie oszukuje!!!
    Date: Sun, 18 Sep 2005 16:31:02 +0200

    W wiadomości news:pvqqi1tob55hl2eduf7plka39tu0tijpmg@4ax.com Bremse
    <bremse{usun.to}@wp.pl> pisze:

    > Znalazłem, na pohybel związkowcom.
    To ty po to szukałeś pracy??? Związkowcom na pohybel? To na kolana teraz i
    dziękuj im, że są, bo bez nich do dziś byłbyś bezrobotny. ;)

    > Czyli się wyjaśniło, że związkowcy (szczególnie ci na związkowych
    > stolcach) bronią swoich interesów, a interesów osób, które "chronią",
    > tylko wtedy gdy są zbieżne z ich interesem.
    > Dlaczego zatem cały czas wmawiają, że jest inaczej?

    > Dbałość o moje interesy przejawia się m.in. tym że chcę odciąć te
    > pijawki od mojego krwiobiegu.
    To oni cię wysysają? A jak?

    > Niech sami na siebie pracują, a moją
    > skromną pensyjkę zostawią w spokoju.
    Tak robią.

    > A może mam im jeszcze dziękować, za to że przez ich działania poziom
    > trudności (na rynku pracy) się zwiększył?
    Myślę, że to fałszywa teza. Ty działasz, oni działają, interesy się
    ścierają. Co, myślisz, że masz jedyną rację?
    Nawet jeśli przyjąć na moment, że obecne regulacje prawne nieco utrudniają
    uzyskanie pracy i je usuniemy, to nie jest powiedziane, że w następstwie
    liczba miejsc pracy się zaraz zwiększy. Ale założmy (choć to absurd), że tak
    się stanie. Kolejnym krokiem będzie zarzut, że w wyniku likwidacji obecnego
    prawodawstwa pracę jest trochę łatwiej znaleźć i o wiele łatwiej z dnia na
    dzień stracić. Postaraj się troche poszerzyć i wydłużyć perspektywę oglądu
    sytuacji.

    Jotte