PracaGrupypl.praca.dyskusjePrace w TPSA › Re: Prace w TPSA
    From: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prace w TPSA
    Date: Wed, 30 Apr 2003 14:46:53 +0200

    news:3981.00000c0b.3eafc073@newsgate.onet.pl...

    > Skoro piszesz "systemy", to masz zapewne na myśli rejestrację bilingu, ja
    > natomiast mam na myśli naliczanie rachunków - a to już zupełnie inna
    bajka. Nie
    > masz pojęcia co potrafi zrobić system fakturujący, z prawidłowo
    zarejestrowanym
    > bilingiem. To tak jak z potrawami: zjesz jak nie wiesz jak to powstaje -
    > natomiast z systemem jest tak: gdybyś wiedział jak działa, to byś nie
    kupił.
    > Ilustracja przyrodniczo - informatyczna problemu: gdyby budowlani tak
> [...]

    Nie ma idealnych rozwiazan, nie da sie przewidziec wszystkiego, a systemy
    komputerowe, nie sa jedynymi, wezmy tutaj np. pierwszy dobry z brzegu system
    ksiegowy(obiegu dokumentow). Ile w nich jest bledow i kluczkow(wynikajace
    nie z bledow ale z nieprzewidywalnosci) tego sie nigdy nie dowiemy dopki
    kots go nie znajdzie. Regularnie co kilkanascie lat sa wielkie "upgrady"
    prawa ksiegowego.