PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca zdalna (a właściwie jej brak) › Re: Praca zdalna (a właściwie jej brak)
  • Data: 2008-08-25 13:11:12
    Temat: Re: Praca zdalna (a właściwie jej brak)
    Od: "Wojciech Czaplinski" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > - dostęp do wiedzy, w dokumentacji ciężko jest przekazać 100% wiedzy i znane
    > jeszcze ze szkoły "co autor miał na myśli"

    W takim razie dokumentacja jest do dupy, a do wyjaśniania kwestii spornych
    wystarczy email + telefon.

    > - konsultacje odnośnie zgłoszeń z testów , czyli w drugą stronę "co tester
    > miał na myśli"

    Ditto.

    > - zespol razem moze wypracowac dobre wzorce

    Ditto.

    > - zespol razem moze wypracowac dobre rozwiazanie

    Ditto.

    > - integracja z zespolem (przy duzych projektach jest malo miejsca dla
    > indywidualisty = bezpieczenstwo projektu)

    Pracowałem w dużych projektach, gdzie część systemu była kodowana w Anglii,
    część Bawarii a część w Japonii. Jeżeli trafi się jakiś mastahaka z Aspergerem,
    to czy siedzi przy biurku obok, czy dwie strefy czasowe dalej - nie ma znaczenia.

    pozdrawiam,
    Tarantoga