PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca za granica › Re: Praca za granica
    From: "realista" <m...@r...org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca za granica
    Date: Sat, 16 Jan 2010 23:09:47 +0100

    Użytkownik "tomas" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hitcjq$1mfr$1@news.mm.pl...
    > Czemu nie kazdy?Co masz na mysli nie kazdy?Masz na mysli prace
    > fizyczna?
    > Zapewniam ciebie ze praca w budowlance jest mniej mącząca niż zbiory
    > czy
    > kopanie caly dzien.Wiem wiem masz na mysli ze nie kazdy nadaje sie do
    > pracy w budowlance u "Polaczka".Pracowalem u polakow "majstrow" za
    > granica i musze potwierdzic ta opinie 80% to niezle sku...

    Ja np jestem typem komputerowca i co niby miałbym robić na takiej
    budowie gdzie same karki? To raz, a dwa nie każdy ma zdolności
    budowlane, ja akurat nie mam.

    > Niestety u nas tak jest wystarczy popatrzec na rodzinki prawnicze itp.
    > W urzedach wiekszosc robót jest po znajomosci , nie ukrywajmy.
    > Taki juz beznadziejny kraj, ale coż wkońcu mamy tyskie :) i przyjazne
    > państwo

    Ale tyle to każdy wie, po prostu skręca mnie już słuchanie tej rady:
    przez znajomych.

    > Rzeczywiscie dales porade...Moze powinien zajrzec na eures ale tam
    > pewnie podobnie jak u nas w urzedach pracy wkoncu to ogloszenia na
    > cala
    > europe.Ogolnie tez jestem bezrobotny i mam dopiero prace w sezonie ,
    > pracowalem kiedys w ogrodach u polaka ale to byl wyzysk , przenioslem
    > sie do budowlanki i mysle ze to o wiele ciekawsza praca bo bardziej
    > rozwojowa , bo pozniej mozna znalezc cos w polsce np ukladanie glazury
    > czy inne duperele.

    Eures to kicha, napisałem o tym w innym poście, a sam niewiele mogę
    poradzić bo jestem w tej samej sytuacji praktycznie co Adam i sam
    szukam, ale mam zamiar właśnie skorzystać z jakiegoś biura pośrednictwa,
    nie widzę innej możliwości.