PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca z komputerem - czestotliwosc odswiezania monitora › Re: Praca z komputerem - czestotliwosc odswiezania monitora
  • From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca z komputerem - czestotliwosc odswiezania monitora
    Date: Fri, 09 Jun 2006 09:28:37 +0200

    Thu, 08 Jun 2006 20:29:20 +0200, użyszkodnik ka
    <R...@c...barg.cy.invalid> napisał:

    > Ja wchodzac do pomnieszczenie jestem w stanie od razu stwierdzic, ktore
    > monitory pracuja na 60Hz. na pierwszy rzut oka. One po prostu mrugaja -
    > zapalaja sie i gasna. Praca z takim sprzetem jest szalenie meczaca i
    > niezdrowa. powiem wiecej - doskonale widac tez roznice miedzy 75 a 85Hz.
    > Jesli o mnie chodzi, to komfortowo czuje sie dopiero przy 100Hz. I uwierz
    > mi, ze osob takich jak ja jest calkiem sporo. Po polgodzinnej pracy przy
    > 60Hz (czasem mi sie zdaza konfigurowac jakiegos starego grata) po prostu
    > boli mnie glowa i chce mi sie zygac. Takie odswiezanie nadaje sie tylko do
> [...]

    bo to jest wszystko kwestia przyzwyczajeń

    kiedyś nie przeszkadzało mi odświeżanie 60Hz i pracowałem na
    rozdzielczości 640x460, teraz używam rozdzielczości 600x800 i
    częstotliwości odświeżania 100Hz (monitor 17'') i nie wyobrażam sobie
    inaczej bo mi będzie poprostu migać

    --
    futszaK
    601061867