PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca we Wrocławiu??? Jest to możliwe???? › Re: Praca we Wrocławiu??? Jest to możliwe????
    From: "Bam" <N...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca we Wrocławiu??? Jest to możliwe????
    Date: Tue, 6 Jan 2004 13:26:03 +0100
    Sender: 9...@p...onet.pl@wp162.internetdsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Katarzyna Sokół" <kasik.s****KILL******SPAM@wp.pl> napisał w
    wiadomości news:bte56a$b6g$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Basiu, zaręczam Ci że to nie jest sprawa miejscowości tylko "kultura
    firmy".
    > Ja szukam pracy w W-wie i na 90% moich aplikacji nie dostaję odpowiedzi.
    > Rozmowy kwalifikacyjne też czasami są żenujące, nawet w "super firmach".
    > Nawet dwa razy zdarzyło mi się że po przyjściu na rozmowę dowiadywałam
    się
    > od sekretarki że już nieaktualne, a zgubili do mnie numer telefonu aby
    > poinformować:( - a do jednej jechałam 30 km!!!
    >
    > Życzę powodzenia w szukaniu we Wrocławiu, na pewno coś ciekawego
    znajdziesz

    Dziękuję, staram się.
    Wiem, że to nie sprawa miejscowości.
    Uogólniłam, ale nie potrafię zrozumieć braku reakcji akurat tutaj na moje
    oferty.
    Zastanawia mnie to zwłaszcza przy rozmowach w Wawie i na Śląsku.
    Gdyby ich nie było mogłabym myśleć, że na przykład mam źle skonstruowane CV
    lub źle napisane listy motywacyjne.
    Ale nie...
    Więc co?