PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w warunkach szkodliwych

  • 11. Data: 2004-07-23 10:22:11
    Temat: Re: Praca w warunkach szkodliwych
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    news:7980.00000522.4100d819@newsgate.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > z tego co wiem to jeśli masz 8 godzinny dzień pracy,
    > to przy kompie możesz siedzieć jedyne 4 godzinki

    Bzdura. Jeśli już to po każdej godzinie pracy przy monitorze ekranowym masz
    mieć 5 minut wliczanej do czasu pracy przerwy. I to wszystko.

    3mcie się.

    Ps. A te 4 godziny to może się wzięło stąd, że przy pracy do 4 godzin nie
    jest np. konieczne wysyłanie pracownika do okulisty.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 12. Data: 2004-07-23 10:23:05
    Od: "-addy-" <f...@p...onet.pl>

    Pewnego dnia Użytkownik napisał/a:

    > z tego co wiem to jeśli masz 8 godzinny dzień pracy,
    > to przy kompie możesz siedzieć jedyne 4 godzinki

    O, to teraz trzeba będzie pozatrudniać drugie tyle informatyków, w końcu nie
    mogą pracować przed komputerem dłużej niż 4h. A potem miotły, łopaty i na
    ulice, żeby dociągnęli do końca dniówki ;)
    Nie pozajączkowało Ci się przypadkiem z kobietami w ciąży? Bo w ich
    przypadku coś takiego rzeczywiście istnieje.

    --
    Addy 2.1 - http://addy.home.pl (14.07.2004)
    "Ale spłodziłem krzyżówki!"

  • 13. Data: 2004-07-23 10:53:13
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 23 Jul 2004 12:22:11 +0200, Waldemar Bulkowski
    <j...@W...tlen.pl> napisał:

    > Bzdura. Jeśli już to po każdej godzinie pracy przy monitorze ekranowym
    > masz
    > mieć 5 minut wliczanej do czasu pracy przerwy. I to wszystko.

    Kiedys jak mialem za zadanie rozpoznac ten temat, to jeszcze sie
    dowiedzialem, ze ta przerwa to po prostu czas niespedzony na patrzeniu sie
    w monitor.
    Czyli jesli np. ktos w ciagu tej godziny przejdzie sie po segregator,
    przeprowadzi rozmowe telefoniczna itp. , to juz ma wykonana przerwe w
    ciaglej pracy z monitorem.

  • 14. Data: 2004-07-23 14:07:31
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 23 Jul 2004 07:55:15 +0200, "Waldemar Bulkowski"
    <j...@W...tlen.pl> wrote:

    >Pierwsze słyszę! Proszę o podstawę.
    Ja skladam wniosek do BHPowca i dodatek dostaje :) Dodatek jest
    zapisany w regulaminie wynagradzania. Podstawy prawnej wyzszego rzedu
    nie znam. Moze to jest "dobrowolny" dodatek tzn wynegocjowany przez
    ZZ?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl