PracaGrupypl.praca.dyskusje › dlugie CV

  • 1. Data: 2004-07-22 07:38:54
    Temat: dlugie CV
    Od: "jacek" <j...@w...pl>

    Jak wydrukowac dlugie CV, na jednej kartce z obu stron czy na dwoch kartkach
    tylko z jednej strony i te kartki spiac spinaczem????

    pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2004-07-22 10:42:40
    Temat: Re: dlugie CV
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    jacek napisał (czw 22. lipca 2004 09:38):

    > Jak wydrukowac dlugie CV, na jednej kartce z obu stron czy na dwoch
    > kartkach tylko z jednej strony i te kartki spiac spinaczem????

    na dwóch, tylko z jednej strony. Taki jest standard pisania dokumentów. Na
    jednej kartce i dwustronnie możesz mieć wydruk roboczy, ale na pewno nie
    oficjalne pismo

    > pozdrawiam
    > Jacek
    gromax

  • 3. Data: 2004-07-22 15:35:24
    Od: "M" <m...@W...gaz-eta.pl>

    i zdecydowanie unikaj czcionki większej niż 14
    i odstępów między wierszami większych niz "pojedyncze",
    bo inaczej przy czytaniu robi wrazenie
    sztucznie generowanej tresci

  • 4. Data: 2004-07-24 09:17:04
    Od: "Brodek" <B...@r...pl>

    Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak wydrukowac dlugie CV, na jednej kartce z obu stron czy na dwoch
    kartkach
    > tylko z jednej strony i te kartki spiac spinaczem????

    Nie ma znaczenia, chyba, że firma jest z branży, gdzie powinno się bardzo
    zwracać uwagę na formę.
    A tak - jesli jest długie, bo ciekawe to i tak będzie przeczytane...

    --
    Pozdrowienia
    Brodek

    = = = = =
    http://ubezpieczenia.ogma.pl/
    http://miesiecznik.ryzyko.pl/
    http://dziennik.ryzyko.pl/

  • 5. Data: 2004-07-25 19:48:54
    Od: "Joanna Sikorska" <j...@g...pl>

    Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak wydrukowac dlugie CV, na jednej kartce z obu stron czy na dwoch
    kartkach
    > tylko z jednej strony i te kartki spiac spinaczem????
    Raczej na dwóch, ale lepiej zszyć (zszywaczem).
    A generalnie lepiej, żeby CV mieściło się na jednej stronie.

    Pozdr.,
    A.

  • 6. Data: 2004-07-25 20:05:28
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Joanna Sikorska] - 2004-07-25 21:48:

    > A generalnie lepiej, żeby CV mieściło się na jednej stronie.

    Ale dlaczego? LM rozumiem bo mało kto lubi czytać elaboraty pochwalne
    pisane przez kandydatów na własną cześć, ale CV?

    Już któryś raz czytam na tej grupie że CV powinno być na jednej stronie.
    Jesli ktoś ma bogate doświadczenie zawodowe czy też inne to jedna kartka
    mu nie wystarczy i nie widzę powodu dla którego miałby coś pomijać.
    Widziałem kiedyś CV na 3 strony i wcale nie uważam że było za długie. Po
    prostu człowiek miał co napisać. Inasza inszość jako ktoś osiąga 2
    strony poprzez czcionkę i interlinię...

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\