PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w upały a ubiór. › Re: Praca w upały a ubiór.
    From: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w upały a ubiór.
    Date: Tue, 04 Jul 2006 13:04:45 +0200

    vinix napisał(a):

    > Pracodawca uchalił przepis o tym, że męska część załogi musi chodzić w
    > długich spodniach bez wzgledu na zajmowane stanowisko.
    Przepis dotyczy tylko mezczyzn? jezeli tak, to go zaskarzcie ze
    jestescie dyskryminowani, bo kobiety moga przychodzic w krotkich
    spodniach, a ten przepis jest niezgodny z konstytucja ;)

    > Problem polega na tym, że mamy wrednego dyrektora w zarządzie i gnojek robi
    > wszysko, aby nam uprzykrzyć życie.
    > Dotychczas do pracy przychodziliśmy w krótkich spodenka (koledzy, którzy
    > podobnie jak ja procują za biurkiem), a od tego roku mamy bezwzględny zakaz,
    > firma nasza nie jest instytucją publiczą więc nie ma mowy o kreowaniu
    > zewnętrznego image!!!
    > W biurach nie ma klimatyzacj, są za to duże przeszklone powierzchnie i
    > ciągłe słońce, żaluzje nie dają rady ;-( wentylatory kręcą non stop, a
    > pomimo tego jak na dworze w cieniu jest 31 to w biurze też.
    A wode pracodawca dostarcza wam do picia /ew. inne napoje niewyskokowe/?

    > Czy pracodawca może tak bardzo ingerować w ubiór i czy ma na to podstawy
    > prawne?
    A niby kto ma ustalac? Sam pracownik? A moze jak dawniej rzad/panstwo?

    > Czy my biedni ugotowani mozemy coś zrobić w tej sprawie?

    Tak, kupic ciensze spodnie ;)

    A tak serio, to niewyobrazam sobie zebym przychodzil do pracy w krotkich
    spodenkach, mimo iz firma nie ogranicza mnie w tym wcale...