PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w portalu NK - Admin › Re: Praca w portalu NK - Admin
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Praca w portalu NK - Admin
    Date: 15 May 2009 00:36:42 +0200

    On 2009-05-14, mihau <m...@g...com> wrote:

    [...]

    > Nie wiem, nie znam Symfony. Ostatnie, na co się natknąłem, to było
    > Cake - średnio strawne ciastko. Ale wierzę, że dobry framework może
    > wydajność i przyjemność pisania w PHP uratować.

    Z moich doświadczeń (ja również za granicę "produkuję" :),
    to PHP+Symfony jest dużo szybszym sposobem na klepnięcie jakiegoś
    nawet dość zaawansowanego serwisu i też ma bardzo rozbudowany admin
    generator, którego bardzo łatwo modyfikować bez nadpisywania połowy
    funkcjonalności.

    Python+Django zyskuje dopiero gdy masz coś niestandardowego, bo tu
    z kolei łatwiej napisać sobie moduł w C i to zintegrować. Ja osobiście
    np. z tego korzystam by serwować informacje zakodowane GRIB2.
    W Pythonie są już gotowe biblioteki do tego, w PHP jest się
    skazanym na mało wydajne wrappery na zwykły soft.

    Ale w 99% przypadków gdy mamy do czynienia ze standardowym klepaniem
    typu serwowanie HTML/XML + DB, to IMHO PHP się lepiej sprawuje. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl