PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Urzędzie Wojewódzkim › Re: Praca w Urzędzie Wojewódzkim
    From: "vladi FNM" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w Urzędzie Wojewódzkim
    Date: Fri, 7 Feb 2003 08:38:00 +0100

    standarcik. moja znajomam ubiegała sie o stanowisko w ARMiR i co dostałłqa
    się ale była świetna i także dla tego ze to pilnowała troche warszawa
    (siedzieba tego urzedu to Polska pld-wsch), po wstapieniu w ich szeregi
    mowila ze nie raz byla szykanowana bo "nie miala pleców" ludzie po
    znajomoasciach awansowali szybciej, mieli lepsze zarobki a ona czarna robota
    i ciezka praca w terenie, jest zadowolona bo u nas ciezko jest znalezc dobra
    prace w kazdym jej studia pokrywaly sie z typem pracy , znajomków nie
    takie tam polskie eldorado, niestety ja jako pracujacy nie chce zeby za moje
    pieniadze siedzieli jacys pół-debile w urzędach tylk ooczekuje ludzi
    kompetentnych , milych rzyczliwych którzy pracują dłuzej niz do 15,tej
    pozdrawiam vladi