PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Urzędzie Wojewódzkim › Re: Praca w Urzędzie Wojewódzkim
    From: GL <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w Urzędzie Wojewódzkim
    Date: Tue, 04 Feb 2003 14:39:35 +0100
    Sender: p...@o...pl@ip60.zabrze.net.pl

    On Tue, 4 Feb 2003 14:32:09 +0100, "Paweł Pawłow"

    > Cała ta przeciągająca się procedura
    >(prawie miesiąc od rozmowy do ostatecznej odpowiedzi-czas na szukanie
    >znajomości) utwierdza mnie tylko w przekonaniu, że bez mocnych "pleców" nie
    >ma szans na zatrudnienie w takiej instytucji jaką jest Urząd Wojewódzki.

    1. Może byli lepsi od Ciebie (trzeba się pocieszać, nie ? ;-)
    2. W każdej instytucji konkursy na stanowiska odbywają się, bo muszą -
    ale prawda też jest taka, że startowałem w konkursie (na stanowisko
    informatyka), gdzie startowało kilkanaście osób. Wybrano dwie. Jedna
    rzeczywiście - niesamowity 'łeb' z dużą wiedzą i doświadczeniem. Ale
    druga osoba przyjęta, na teście popełniła chyba z 80% błędów, co
    potwierdził chłopaczek, który siedział koło niego. Facet po prostu
    wypełniał na chybił trafił 'kafeterie', albo udzielał jednozdaniowych
    odpowiedzi w punktach wymagających szegółowej odpowiedzi, czy opisania
    procedury rozwiązania jakiegoś problemu.

    Kiedy okazło się, że 'protegowany' został wybrany, ludziom ręce
    poopadały. Robi się konkursy, wydaje pieniądze na reklamę w gazetach,
    marnuje czas i pieniądze ludzi na prowadzenie 'rekrutacji', by okazało
    się, że decyzja jest podjęta na wiele tygodni przed rozpisaniem
    konkursu...

    GL