PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Polsce? › Re: Praca w Polsce?
    From: "Paul De La Notte" <p...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w Polsce?
    Date: Fri, 22 Nov 2002 10:58:06 +0000 (UTC)

    Moze Cie/Was to zdziwi,ale ja wyjechalem z Polski nie z glownej motywacji
    finansowej ,ale dlatego ze cholera mnie brala jak widzialem co sie dzialo po
    89 roku... Teraz czasem jak mnie tesknota bierze , to wystarczy ze wlacze
    sobie dziennik i juz mi ochota przechodzi - mowie sobie ze do takiego
    porabanego kraju nie wroce...
    Zlodzieje smieja sie w twarz uczciwym ludziom, robia sobie nic z prawa.
    Bogata elita naszego kraju to 90% byli PZPRowcy, 5% ludzie ktorzy uczciwie
    sie dorobili...
    Wole zyc w kraju gdzie, na studiach traktuja mnie jak studenta, i nie mowia
    mi ze lepiej zebym rowy kopal. Gdzie moge zdac za pierwszym razem na prawo
    jazdy (bez lapowki). Gdzie nie musze placic mafii gdy moj interes sie dobrze
    rozwija. Gdzie nie musze patrzec na czerwone ryje komunistow przy korycie
    kiedy nasi ojcowie tracili zycie zeby sie ich pozbyc....
    (teraz wsadzimy Milczanowskiego bo chcial wydac szpiega...)

    Pawel - Paryz (z pochodzenia z Gdanska)