PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Gazecie Wyborczej › Re: Praca w Gazecie Wyborczej
  • Data: 2004-03-30 09:56:34
    Temat: Re: Praca w Gazecie Wyborczej
    Od: "libra" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:0t40693210i2460n3e8%sal@hell.hell.pl...
    > Koszt wyprodukowania gazety (jakiejkolwiek).

    pozwolę sobie przytoczyć ponownie swoje własne słowa:
    "..ale jest wart dokładnie tyle, ile papier na którym został
    wydrukowany.."

    Jak pewnie zauważyłeś niegdzie nie wspominam o kosztach produkcji
    gazety (przygotowaniedo druku i sam druk) odniosłem się do ceny
    samego nośnika czyli papieru. Biorąc pod uwagę gramaturę
    (circa 65-70g) oraz cenę za kilogram czystego papieru (przy zakupie
    hurtowym), wychodzi mi że dodatek praca w porywach wart jest
    (tu przydaje się mała waga kuchenna) około 25 groszy.
    I ani grosika więcej.
    L.