PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Belgii dla pani

  • 1. Data: 2004-05-05 11:24:32
    Temat: Praca w Belgii dla pani
    Od: "JNowak" <t...@p...onet.pl>

    Witam,
    1.Wiem, ze NTG ale nie moge czekac na decyzje moderatora na praca oferowana

    2.praca dla pani z okolic Zamoscia w Belgii, sprzatanie domu. 2 miesiace.
    500 euro na miesiac, samodzielny pokoj z lazienka i wyzywienie, oplacona
    podroz w jedna strone

    3.Wymagane podstawy angielskiego lub francuskiego lub niemieckiego

    4.spotkanie z pracodawca w Zamosciu 13.05.04

    info 0696998302 9 (po polsku, to moj telefon z Ery)

    J.Nowak

  • 2. Data: 2004-05-05 11:37:09
    Temat: Re: Praca w Belgii dla pani
    Od: "JNowak" <t...@p...onet.pl>

    Prosze nie odpowiadac e-mailem TYLKO telefonicznie

    J.Nowak

  • 3. Data: 2004-05-05 17:27:18
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    JNowak wrote:
    > 1.Wiem, ze NTG ale nie moge czekac na decyzje moderatora na praca oferowana

    Niesamowite, że choć tyle wiesz. Ale zasad to się przeczytać nie chce,
    bo przecież wiadomo, że one są tak dla picu :(

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 4. Data: 2004-05-06 10:33:53
    Od: "J.Nowak" <t...@k...onet.pl>

    > Niesamowite, że choć tyle wiesz. Ale zasad to się przeczytać nie chce,
    > bo przecież wiadomo, że one są tak dla picu :(
    >
    > --
    > Dariusz Jaworski

    Jesli mam czekac niewiadomo jak dlugo bys mi puscil ogloszenie to lamie
    zasady. Nie jest to takie niesamowite.
    Zasady nie mowia kiedy moderator pusci lub nie ogloszenie na praca
    oferowana. To, ze robi te robote za friko nie ma z tym faktem nic wspolnego.
    Rozumiem, ze na zasadzie odwetu nie pusciles mi tego ogloszenia, ktore
    poslalem tez na praca oferowana wczoraj. Przeczytaj archiwum tej grupy pod
    katem "moderator praca oferowana poszukiwany" a potem ochrzaniaj
    niegrzecznych.

    J.Nowak

  • 5. Data: 2004-05-06 22:18:31
    Od: "Zenon" <...@...com>

    Użytkownik "JNowak" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > 4.spotkanie z pracodawca w Zamosciu 13.05.04
    >
    > info 0696998302 9 (po polsku, to moj telefon z Ery)

    Od kiedy telefony komorkowe maja 10 cyfrowe numeracje. Pewnie jakies nowe
    polaczenie za 9zl/min

  • 6. Data: 2004-05-09 12:27:23
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    J.Nowak wrote:
    > Rozumiem, ze na zasadzie odwetu nie pusciles mi tego ogloszenia, ktore
    > poslalem tez na praca oferowana wczoraj.

    Przeczytaj FAQ, wyślij ogłoszenie w _prawidłowej_ formie (np. ustaw
    prawidłowe kodowanie polskich znaków) a dopiero potem szukaj spisku.

  • 7. Data: 2004-05-16 20:49:10
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

> [...]
    >
    > --
    > Dariusz Jaworski
    >
    > PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

    Polemika z Toba nie sprawia mi przyjemnosci. Kiedy w Polsce jest okolo
    19 procentowe bezrobocie moderowanie grupy "praca oferowana" jest
    idiotyzmem. Uzywam na codzien innej strony kodowej lecz co to ma
    wspolnego z oferowanym miejscem pracy. Spisku nie szukam ale Twoja
    "spoleczna" praca pozostawia wiele do zyczenia.
    Jerzy Nowak

  • 8. Data: 2004-05-16 20:51:35
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

    > Od kiedy telefony komorkowe maja 10 cyfrowe numeracje. Pewnie jakies
    nowe
    > polaczenie za 9zl/min

    Inteligentne panie domyslily sie, ze ostatnia cyfra jest bledem
    "klawiaturowym".
    J.Nowak

  • 9. Data: 2004-05-16 21:00:24
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    terrorysta <t...@g...pl> wrote:

    > Kiedy w Polsce jest okolo 19 procentowe bezrobocie moderowanie grupy
    > "praca oferowana" jest idiotyzmem.

    Załóż alt.pl.praca.oferowana.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 10. Data: 2004-05-16 21:28:44
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "terrorysta" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Kiedy w Polsce jest okolo
    > 19 procentowe bezrobocie moderowanie grupy "praca oferowana" jest
    > idiotyzmem.

    Nie widziałeś zaspamowanej grupy, gdzie z dwustu postów może pięć jest na
    temat. Rózne łańcuszki czy e-prace się tu nie ogłaszają tylko dzieki
    moderowaniu. To nie idiotyzm, a konieczność. Po prostu bez moderowania grupa
    stanie się nie do czytania. A co ma z tym wspólnego stopa bezrobocia
    pozostanie tajemnicą Twojej logiki.

    > Uzywam na codzien innej strony kodowej lecz co to ma
    > wspolnego z oferowanym miejscem pracy.

    To długoletnia wojna z podtekstem, w której nieświadomie stajesz po jednej
    ze stron. Poza tym wchodząc do Internetu wypada szanować panujace tutaj
    zwyczaje.

    > Spisku nie szukam ale Twoja
    > "spoleczna" praca pozostawia wiele do zyczenia.

    I tak ostatnio zastęp moderatorów się podwoił. Chyba nie ma innego wyjścia,
    a skoro go nie proponujesz, to lepiej trochę ochłonąć.