PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Anglii

  • 1. Data: 2002-06-28 08:54:58
    Temat: Praca w Anglii
    Od: "--==-:(bRoMBa):-==-" <b...@k...net.pl>

    Nie jestem stalym userem tej grupy wiec jesli to juz bylo to wielkie sorry
    (ale przejrzalem troche listy i nie znalazlem)
    chodzi mi o jakas stronke gdzioe moglbymn znalesc oferty pracy w Londynie !
    Jesli jest cos takiego to prosze bardzo o linka !

    Bardzo Dziekuje !

  • 2. Data: 2002-06-28 10:07:59
    Temat: Re: Praca w Anglii
    Od: "kerberos" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    www.monster.co.uk

  • 3. Data: 2002-06-28 10:43:28
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

    > chodzi mi o jakas stronke gdzioe moglbymn znalesc oferty pracy w Londynie
    !
    > Jesli jest cos takiego to prosze bardzo o linka !
    >
    > Bardzo Dziekuje !

    Bardzo prosze:
    www.jobserve.com
    www.reed.co.uk