PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca typu "SHIP-IT" - podejrzane

  • 1. Data: 2008-04-30 18:30:13
    Temat: Praca typu "SHIP-IT" - podejrzane
    Od: "R" <j...@o...pl>

    Dostalem oferte pracy z netu - szczegoly na stronie
    http://www.ship-it-corp.net/

    Idea jest prosta - dostaje przesylke, mam ja odeslac dalej. Praca dla
    malp...

    A jednak...

    Nie wiem co konkretnie ale cos mi tutaj smierdzi... Za latwe i za proste.

    Podejrzane?

    R.

  • 2. Data: 2008-04-30 19:48:32
    Temat: Re: Praca typu "SHIP-IT" - podejrzane
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 30 Kwi, 20:30, "R" <j...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > A jednak...
    >
    > Nie wiem co konkretnie ale cos mi tutaj smierdzi... Za latwe i za proste.

    google wysiadly?

    pierwsze z brzegu interesujace trafienia:

    - http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=811&w=77854
    207&a=77854207
    - http://www.scamclub.com/reports/Ship-It-Inc-4552.htm

    Wnioski wyciagnij sam.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 3. Data: 2008-04-30 23:21:18
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 30 Apr 2008 20:30:13 +0200, "R" <j...@o...pl> wrote:

> [...]
    >
    >A jednak...
    >
    >Nie wiem co konkretnie ale cos mi tutaj smierdzi... Za latwe i za proste.

    Drugi raz w ciągu kilku godzin to samo.
    Dlaczego ktoś miałby dużo płacić za pracę, która nie wymaga ani
    umiejętności, ani wysiłku, ani bycia siostrzeńcem prezesa, słowem,
    generalnie za nic?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com